Seedcamp odabrao pobjednike

Startup week Seedcampa je prošao u trenu, i među nedavno objavljenim finalistima odabrani su konačni pobjednici tog eventa, koji će primiti investiciju u iznosu od 50.000 EUR.

Razlog zašto sam gore linkao na prikaz pobjednika na siteu VentureBeat — umjesto na standardne objave na TechCrunchu UK te Seedcampovom blogu — jest što taj prikaz umjesto jednostavnog nabrajanja pobjednika donosi i vlastit kritičan osvrt na odabrane projekte. Moram priznati da se u mnogome slažem s njihovim procjenama — jednako kao i pobjednik nedavno održanog eventa TechCrunch50, čini se da većina pobjednika ne donosi ništa zaista novo.

Naravno, inovacija sama po sebi nije dovoljna, ključan je i tim koji će ju ostvariti — najbolji primjer je slovenska Zemanta koja je od svih prošlogodišnjih pobjednika najviše napravila zahvaljujući odličnom i agilnom timu. Vidjet ćemo kako će izgledati ovogodišnji pobjednici za godinu dana.

Enhanced by Zemanta

3 thoughts on “Seedcamp odabrao pobjednike”

  1. Pozdrav Berislave,

    kad sam ja komentirao da je ocjena u nekim krugovima, da vas citiram: ” Moram priznati da se u mnogome slažem s njihovim procjenama — jednako kao i pobjednik nedavno održanog eventa TechCrunch50, čini se da većina pobjednika ne donosi ništa zaista novo.” za Webstart sjetite se vašeg odgovora.
    Kad-tad vas vlastite riječi demantiraju, zato volim aroganciju, nema da ne dođe na naplatu.
    Ovo nije osobni napad i nisam član niti jednog društva povezanog s initiumom.

  2. Neću ulaziti u to koliko je danas moguće u zapravo već prilično definiranim okvirima (online) IT businessa imati “nešto sasvim novo”, što se događalo npr. 1994…
    Prevelika novost ili različitost može imati posljedicu da ju ljudi ne prihvaćaju (tržište nije još “zrelo”), tako da se moraju uložiti snage i sredstva za “obradu” tržišta, što poveća i troškove i iscrpi snagu. A onda se treba othrvati konkurenciji koja se pojavi sa sazrijevanjem tržišta.
    Bottom line, revolucija nije uvijek 100% uspjeh niti uvjet. Recimo, tržište i potrebu za osobnim računalima stvorio je niz tvrtki i brandova u drugoj polovizi ’70-ih. Apple je uletio sa svojim idejama na tržište koje je već sazrijevalo, te ga pomeo legendarnim Apple II, te ranim Macovima. MS je išao još dalje, koncentriravši se samo na sfotver – dakle, ništa “totalno novo” – i s dobro odrađenim poslom, dok se konkurencija tukla oko drugih pitanja (proizvodnja hardvera), pozicionirao se. Google je uletio s primjenom istraživanja sa Standforda (PageRank nije zaštitio Google, nego Stanford), odabrao search, relevantno oglašavanje i online usluge za praćenje trenodva (neki bi rekli špijuniranje navika korisnika pomoću svojih online usluga), te praktički napravio MS-u ono što je MS napravio drugima.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *